For my baby ~ Ferris Mokhtar van de Ven

For my baby ~ Ferris Mokhtar van de Ven;
..for all my love, my heart and soul..all belong to you! This is how ummie love you - higher than a mountain, wider than an ocean ~

Wednesday, November 25, 2009

JAWAPAN UNTUK FITNAH DARI SUAMI

On Tue, Nov 24, 2009 at 3:57 PM, mazidul akmal <mazidul360@yahoo.com.my> wrote:

What would be your reactions to this link?
If these claims were true, then you would be in a deep trouble.
Cheers!




Date: Wed, Nov 25, 2009 at 1:14 AM
Subject: Re: please help me BRING BACK FERRIS TO MALAYSIA!
To: mazidul akmal


salam mazidul...
apa saya nak cakap?
after all, it's up to us to believe it or not..
and for your info, he's been blackmailing me ever since...for the whole 2 years and until now...

I am very content to face it, because I believe we are much intelligent to decide it..read my blog..for u to think about it! Did i ever mentioned about Frank? Dalam blog saya mahupun di akhbar..ada saya sentuh tentang kegagalan dia sebagai suami? Sebab yang pentingnya, adalah anak saya...

If I want to tell the world what he had done to me, i think macam membuka pekung di dada about my husband, what for?
I am not here to insult or to humiliate him or anyone..or to prove who is wrong or right..
because one thing about peoples...they can do whatever they want to do, they can say whatever they want to say...

TETAPI ini semua tidak akan dapat melemahkan semangat saya untuk mendapatkan anak saya semula!

I WANT TO SEE MY SON BACK..

please delete the link...if u want to help me..
or come to see me directly..to knw the truth...semua gambar, repot polis apa yang dia dah buat pada saya..
bagi saya...tak pernah nak ceritakan semuanya pada sesiapa..
untuk apa? saya taknak jadikan internet sebagai medan perbalahan saling malu memalukan...
bukankah kami suami dan isteri...

sekiranya ada cara untuk membersihkan nama saya? tolong beri tunjuk ajar pada saya...dan setiap gambar yang ada dia letakkan di situ, semuanya ada kesinambungannya dengan gambar-gambar yang lain...
facebook tu, dia hacked emails dan semua yang saya ada...dia boleh buat apa sahaja...
tolonglah saya...
sekiranya saya nak kawin dengan dia kerana kaya? mengapa saya tak ambik duit dia walau sedikit pun? kenapa saya tinggalkan dia at the 1st place? saya hanya mahu anak...saya tinggalkan segala-galanya....
kalau saya nak buat blog macam dia buat...saya ada semua gambar-gambar lucah dia...gambar mak dia....ayah dia..keluarga dia..tapi..untuk apa? saya bukan macam Frank...he thinks he could have anything with his money and dia boleh buat apa sahaja..
kerana saya tidak melawan, dia buat apa sahaja...
cukuplah dia memalukan keluarga saya...

thx

elis


From: elis mokhtar <@gmail.com>
Date: 2009/11/25
Subject: Re: please help me BRING BACK FERRIS TO MALAYSIA!
To: mazidul akmal

TERIMA KASIH MAZIDUL KERANA DELETED LINK TERSEBUT...

now u know who am i dealing with...
if u have doubt..u can call Dato' Muhamad Khairun Aseh, Biro Aduan Awam, Pemuda UMNO...beliau pernah bercakap dengan Frank...
bukankah dah keluar dalam The Star yang Frank kata 'no way' serah atau share custody dengan saya?

apa perasaan saya sebagai seorg ibu?

dan jawapan dari Wisma Putra n Interpol...boleh tanya reporter Kristine George dari NST, dia ada hubungi wisma putra dan interpol..

are u going to help me, mazidul?


elis
ummie ferris

4 comments:

  1. salam elis, harap anda tabah, saya sebagai seorang ibu amat memahami perasaan elis, kami tetap doakan agar Ferris akan kembali semula kepangkuan elis. Berdoalah sentiasa kepadaNya, insya Allah sampai masanya Ferris akan kembali

    ReplyDelete
  2. salam ummie ferris,

    mungkin ini dugaan paling besar untuk akak. harap dapat bersabar. harap jangan patah semangat untuk berjuang mendapatkan kembali ferris. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  3. Salam

    Elis ini adalah dugaan yang amat besar yang harus di tempuh... saya amat simpati dengan masaalah yang elis hadapi...

    Apa yang boleh saya katakan ialah di samping kita berusaha mencari Ferris... elis haruslah bertaubat ke pada Allah... kerana solat taubat adalah penghapus dosa-dosa yang telah kita lakukan...

    Tingkatkan solat tengah malam... berdoa dan terus berdoa... insha'allah akan di makmulkan...

    ReplyDelete
  4. keep praying!i'll believe it won't be longer. as long as u know that ferris still love u.

    ReplyDelete

Please say something..