For my baby ~ Ferris Mokhtar van de Ven

For my baby ~ Ferris Mokhtar van de Ven;
..for all my love, my heart and soul..all belong to you! This is how ummie love you - higher than a mountain, wider than an ocean ~

Wednesday, January 19, 2011

..about 23 months ago..



THIS I S THE TRUTH...Have a look at this...this was how my baby crying on the day I have to share the temporary custody with Frank van de Ven (Dutch). Finally Frank have taken him away from me since March 03, 2009. Since that I havent seen my son until now. This is about humanity - taking away a child from his mother..help me to find where my son is...
Join BRING BACK FERRIS TO MALAYSIA facebook group to support me!!

7 comments:

  1. Assalammualaikum Puan Elis,

    Saya amat simpati dengan anda, dan saya berdoa perjuangan anda akan membuahkan hasil yang diingini. Saya amat kagum dengan kekuatan anda menghadapi ujian yang sangat berat ini. You have my support.

    Haza

    ReplyDelete
  2. sedihnya....meleleh airmata dgr tangisan. sy doakan elis akan bertemu dgn ferris insyaallah

    ReplyDelete
  3. sorry to see this happened to u, it's too tragies! OMG..may ALlah give d best solution for both of u to get back together. child should not be apart from their mother!absolutely!!

    --->i was crying myself when i see this video. MOG..hopefully it won't happen to me, coz i'll dying becoz of this

    ReplyDelete
  4. tacen gyle ngn vdeo ney!!mleleh air mate..berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul..bwk byk bersabar ye k.dood.berkat doa n usaha sume insyaAllah akn membuah hasil yg kekal abadi!!!aminn...

    ReplyDelete
  5. terima kasih dgn kata2 semangat untuk saya. Ya, macam tulah Ferris menangis, menjerit supaya dia tak dibawak pergi...sebab tu lah sedaya upaya saya akan dapatkan Ferris semula..lambat atau cepat saya berserah pada takdir Allah...suara tangisan tu lah yg masih saya terngiang2 di telinga saya..hampir buat saya gila.. Demi Tuhan, demi Ferris... saya akan berusaha!!

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Kak Elis,
    Mencurah2 air mata saya melihatkan Ferris menangis tidak mahu dibawa pergi. Saya berdoa semoga Allah memakbulkan doa kita semua supaya Ferris dapat ditemukan dan bersama semula dengan Kak Elis. InsyaAllah..amin.

    ReplyDelete
  7. Walaikumsalam Anonymous March 6, 2011 10:26 AM...
    Tak tahu macamana kak elis nak jawab comment ni...
    kak elis hanya mampu mengucapkan terima kasih banyak mendoakan untuk akak dan Ferris..
    amin amin amin
    ya ALLAH..makbulkanlah...amin!

    ReplyDelete

Please say something..