For my baby ~ Ferris Mokhtar van de Ven

For my baby ~ Ferris Mokhtar van de Ven;
..for all my love, my heart and soul..all belong to you! This is how ummie love you - higher than a mountain, wider than an ocean ~

Tuesday, August 23, 2011

Ferris and Ziedan - their last FUN together

FERRIS AND ZIEDAN -  
...their last FUN together


The Power Rangers actions!!! Exclusive poses!!!











..in the bathroom acts!







..after shower actions







..the actions continue...







..makan ice-cream!




ziedan loves abang yang 
abang yang loves ziedan


4 comments:

  1. So sweet...semoga Ferris cepat kembali ke pangkuan ummienya......

    ReplyDelete
  2. sayu nya hati saya kak... hermm...

    ReplyDelete
  3. amin amin amin...terima kasih doakan untuk akak dan keluarga...kami sgt2 rindukan ferris..nak2 nya nak raya ni..baju raya Ferris pun dah beli..masuk tahun ni dah 3 pasang baju raya, maknanya dah 3 x raya kami tak bersama..

    ReplyDelete
  4. tersentuh hati saya wlau pun ia x terjadi kpd diri saya tp saya dpt rasakn betapa tersiksanya jiwa dan perasaan Elis tanpa anak tersayang di sisi..saya doakan semoga Ferris cepat kembali ke pangkuan Elis..Insyaallah..

    ReplyDelete

Please say something..